Цифрові персональні помічники, такі як Amazon Echo, Аліса від Yandex, Google Помічник, Siri, та інші апаратні рішення з голосовим управлінням розумними будинками, набирають популярність в апартаментах, а також – в готельних кімнатах, але чи замінять вони коли-небудь провідний телефон в номері? Багато експертів в даній сфері говорять, що – не замінять, при цьому, технології виразно впливають на еволюцію готельного телефону.
«Уявіть собі, що ви заходите в готельний номер а там немає телефону», – каже Чед Коллінз, віце-президент з продажу в Північній і Південній Америці для VTech Communications.«У той час як мілленіали та гості покоління X, які швидко освоюють технології, які з’являються, можуть навіть не помітити відсутність телефону, представники більш старшого покоління [які представляють собою основну публіку], як правило, вважають за краще технології, з якими вони знайомі (наприклад – дротяний телефон в номері), і вважають, що обійтися без телефону в своїй кімнаті не вдасться. Така тенденція буде зберігатися ще протягом багатьох років ».
В деякій мірі готельний номер призначений для надання продуктів і послуг, які споживачі вже використовують вдома,тому впровадження пристроїв з підтримкою голосового керування, в кімнатах для гостей, ймовірно, буде слідувати моделі впровадження даних технологій домовласниками, сказав Джон Граббе, маркетинг директор Cetis. «Проте в даний час існують ризики безпеки для пристроїв з підтримкою мови, і вони є каменем спотикання для деяких споживачів, тому власники готелів будуть на свій страх і ризик приймати рішення про заміну існуючих, безпечних і надійних стаціонарних телефонів в номері.»
Безпека є найважливішим аспектом. За словами Грабба, сучасні стаціонарні телефони довели свою надійність. Вони служать рятувальним кругом для гостей, незалежно від того, чи встановлені телефони в номері, на лобі, в зоні загального користування або біля басейну. Фактично, телефон, підключений до гнізда RJ11/RJ14/RJ45 всередині кімнати для гостей, або в загальних зонах, є більш надійним пристроєм для визначення місця розташування в надзвичайних ситуаціях, ніж мобільний телефон. Чи не так?
«Так! Тому, що традиційний телефон визначає точне місце розташування гостя , наприклад для аварійно-рятувальних служб, на відміну від мобільних мереж і пристроїв Wi-Fi, які дають змогу лише приблизного визначення місця розташування », – сказав він. «Екстрені номери, так само, як стандартні номери обслуговування гостей, можуть бути запрограмовані в апарат через телефонну систему готелю [приватних апартаментів] на прямий набір 911 або – на обрані номери служб екстреної допомоги, розташованої на території готелю».
Зараз гості в основному використовують телефони в номерах для спілкування з персоналом готелю, взаємодія з телефоном може змінитися, якщо в кімнаті з’явиться Alexa, – сказав Джо Чжан, президент Bittel Americas. Хоча Чжан не вірить, що стаціонарний телефон коли-небудь буде замінений, через проблеми, пов’язані з безпекою життя, він вірить, що гості будуть використовувати Alexa для загальних речей, таких як звернення в службу обслуговування номерів і на стійку реєстрації.
Нещодавно Bittel представила новий телефон, орієнтований на цифрових помічників в номерах: елегантний телефон без трубки. «Коли ви позбавляєтеся телефонної трубки, ви повністю міняєте дизайн апарату», – сказав Чжан. «Ми використовуємо модульний підхід в дизайні. Ми не прагнемо конкурувати з Alexa, навпаки – ці пристрої доповнюють те, що ми робимо»
За словами президента Phonesuite Френка Мелвілла, технологія, що поліпшує телефон в гостьовій кімнаті, ймовірно, замінить телефон на Alexa/Siri-подібний пристрій, яке буде використовуватися для задоволення запитів на обслуговування гостей голосом, без необхідності піднімати трубку.
«Ми віримо, що з часом традиційні телефони будуть замінені такими пристроями», – сказав Мелвілл. «Однак, ми повинні відповідати потребам і очікуванням всієї спільноти мандрівників, тому, поки всім гостям не стане зручно відправляти запити на пристрій голосового управління на основі штучного інтелекту, телефон, швидше за все, буде залишений в наявності».
Як скоро це станеться? «Не раніше, ніж через п’ять, при цьому – не більше, ніж за 10 років», – сказав він.
Згодом нові технології будуть включати і частково замінювати деякі функції телефону для гостей. За словами Коллінза, коли прийде час, готелі почнуть впроваджувати пристрої, що містять всі технології, в одному місці. «Сказавши це, давайте не будемо забувати, що в США до сих пір є 5 мільйонів готельних номерів з існуючими телефонами, які необхідно замінити », – сказав він. «Деякі готелі будуть змушені відмовитися від телефону на користь нових технологій, в той час, як інші не поспішають їх впроваджувати. Багато в чому це буде залежати від уподобань і вимог гостей, та в цілому як і раніше мільйони мандрівників, все таки ‘очікують побачити телефон в своїй кімнаті».
Матеріал дайджесту Hotel Management
hotelmanagement.net
9 Response Comments
Будущее наступает в настоящем! 🙂
для чего нужны специальные аппараты? у нас мини отель и там селекторная система в комнатах переговорное устройство
раньше не знал, что есть бренды такие как Сетис, которые предпочитают все сети отелей
сейчас всё переходит на эти микро-радио контроллеры и системы управления ими
да! с помощью телефона можно что угодно в тесле даже вместо ключа используется
важно ещё выбрать правильное ПО для администрирования этих систем доступа
а можно ли интегрировать умную колонку в систему управления отелем? хотя вряд ли конечно ведь сложно полностью всё перевести на голосовое управление. можно как дополнительную опцию, только не – вместо телефона в гостиничном номере
в проекте ВилсаКома они строят машину на голосовом управлении от яндекса, так что думаю не проблема сейчас сделать и умный дом с голосовым управлением. Только это относиться скорее будет к апартаментам а не к гостиничным номерам.
спасибочки!!! обожаю этот сайт!!!!
—
уже видел, чото не понравился, воздержусь