Черновик

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

З часом нові технології будуть включати й частково замінювати деякі функції телефону для гостей.

Цифрові персональні помічники, такі як Amazon Echo, Аліса від Yandex, Google Помічник, Siri, та інші апаратні рішення з голосовим управлінням розумними будинками, набирають популярність в апартаментах, а також – в готельних кімнатах, але чи замінять вони коли-небудь провідний телефон в номері? Багато експертів в даній сфері говорять, що – не замінять, при цьому, технології виразно впливають на еволюцію готельного телефону.

«Уявіть собі, що ви заходите в готельний номер а там немає телефону», – каже Чед Коллінз, віце-президент з продажу в Північній і Південній Америці для VTech Communications.«У той час як мілленіали та гості покоління X, які швидко освоюють технології, які з’являються, можуть навіть не помітити відсутність телефону, представники більш старшого покоління [які представляють собою основну публіку], як правило, вважають за краще технології, з якими вони знайомі (наприклад – дротяний телефон в номері), і вважають, що обійтися без телефону в своїй кімнаті не вдасться. Така тенденція буде зберігатися ще протягом багатьох років ».

Teledex серії M

В деякій мірі готельний номер призначений для надання продуктів і послуг, які споживачі вже використовують вдома,тому впровадження пристроїв з підтримкою голосового керування, в кімнатах для гостей, ймовірно, буде слідувати моделі впровадження даних технологій домовласниками, сказав Джон Граббе, маркетинг директор Cetis. «Проте в даний час існують ризики безпеки для пристроїв з підтримкою мови, і вони є каменем спотикання для деяких споживачів, тому власники готелів будуть на свій страх і ризик приймати рішення про заміну існуючих, безпечних і надійних стаціонарних телефонів в номері.»

Безпека є найважливішим аспектом. За словами Грабба, сучасні стаціонарні телефони довели свою надійність. Вони служать рятувальним кругом для гостей, незалежно від того, чи встановлені телефони в номері, на лобі, в зоні загального користування або біля басейну. Фактично, телефон, підключений до гнізда RJ11/RJ14/RJ45 всередині кімнати для гостей, або в загальних зонах, є більш надійним пристроєм для визначення місця розташування в надзвичайних ситуаціях, ніж мобільний телефон. Чи не так?

«Так! Тому, що традиційний телефон визначає точне місце розташування гостя , наприклад для аварійно-рятувальних служб, на відміну від мобільних мереж і пристроїв Wi-Fi, які дають змогу лише приблизного визначення місця розташування », – сказав він. «Екстрені номери, так само, як стандартні номери обслуговування гостей, можуть бути запрограмовані в апарат через телефонну систему готелю [приватних апартаментів] на прямий набір 911 або – на обрані номери служб екстреної допомоги, розташованої на території готелю».

Зараз гості в основному використовують телефони в номерах для спілкування з персоналом готелю, взаємодія з телефоном може змінитися, якщо в кімнаті з’явиться Alexa, – сказав Джо Чжан, президент Bittel Americas. Хоча Чжан не вірить, що стаціонарний телефон коли-небудь буде замінений, через проблеми, пов’язані з безпекою життя, він вірить, що гості будуть використовувати Alexa для загальних речей, таких як звернення в службу обслуговування номерів і на стійку реєстрації.

Bittel MODA

Нещодавно Bittel представила новий телефон, орієнтований на цифрових помічників в номерах: елегантний телефон без трубки. «Коли ви позбавляєтеся телефонної трубки, ви повністю міняєте дизайн апарату», – сказав Чжан. «Ми використовуємо модульний підхід в дизайні. Ми не прагнемо конкурувати з Alexa, навпаки – ці пристрої доповнюють те, що ми робимо»

За словами президента Phonesuite Френка Мелвілла, технологія, що поліпшує телефон в гостьовій кімнаті, ймовірно, замінить телефон на Alexa/Siri-подібний пристрій, яке буде використовуватися для задоволення запитів на обслуговування гостей голосом, без необхідності піднімати трубку.

«Ми віримо, що з часом традиційні телефони будуть замінені такими пристроями», – сказав Мелвілл. «Однак, ми повинні відповідати потребам і очікуванням всієї спільноти мандрівників, тому, поки всім гостям не стане зручно відправляти запити на пристрій голосового управління на основі штучного інтелекту, телефон, швидше за все, буде залишений в наявності».

Як скоро це станеться? «Не раніше, ніж через п’ять, при цьому – не більше, ніж за 10 років», – сказав він.

Згодом нові технології будуть включати і частково замінювати деякі функції телефону для гостей. За словами Коллінза, коли прийде час, готелі почнуть впроваджувати пристрої, що містять всі технології, в одному місці. «Сказавши це, давайте не будемо забувати, що в США до сих пір є 5 мільйонів готельних номерів з існуючими телефонами, які необхідно замінити », – сказав він. «Деякі готелі будуть змушені відмовитися від телефону на користь нових технологій, в той час, як інші не поспішають їх впроваджувати. Багато в чому це буде залежати від уподобань і вимог гостей, та в цілому як і раніше мільйони мандрівників, все таки ‘очікують побачити телефон в своїй кімнаті».

Матеріал дайджесту Hotel Management

hotelmanagement.net

9 Response Comments

  • ko63ar  Thursday April 11th, 2019 at 10:24 PM

    Будущее наступает в настоящем! 🙂

  • RENTgynC  Thursday September 5th, 2019 at 10:30 AM

    для чего нужны специальные аппараты? у нас мини отель и там селекторная система в комнатах переговорное устройство

  • SalinasgynC  Thursday September 5th, 2019 at 02:21 PM

    раньше не знал, что есть бренды такие как Сетис, которые предпочитают все сети отелей

  • Brookemaymn  Thursday September 5th, 2019 at 06:45 PM

    сейчас всё переходит на эти микро-радио контроллеры и системы управления ими

  • RussellFlast  Friday September 6th, 2019 at 05:18 PM

    да! с помощью телефона можно что угодно в тесле даже вместо ключа используется

  • JulieLem  Friday September 6th, 2019 at 05:44 PM

    важно ещё выбрать правильное ПО для администрирования этих систем доступа

  • MichaelRax  Saturday September 7th, 2019 at 08:58 PM

    а можно ли интегрировать умную колонку в систему управления отелем? хотя вряд ли конечно ведь сложно полностью всё перевести на голосовое управление. можно как дополнительную опцию, только не – вместо телефона в гостиничном номере

  • CarolGef  Thursday September 12th, 2019 at 07:00 PM

    в проекте ВилсаКома они строят машину на голосовом управлении от яндекса, так что думаю не проблема сейчас сделать и умный дом с голосовым управлением. Только это относиться скорее будет к апартаментам а не к гостиничным номерам.

  • Stacyfub  Friday October 18th, 2019 at 09:45 AM

    спасибочки!!! обожаю этот сайт!!!!


    уже видел, чото не понравился, воздержусь

Leave A Comment

Please enter your name. Please enter an valid email address. Please enter a message.